4 minutes.

Helg! Sitter pa mitt rum och lyssnar pa Madonna ft Justin - 4 minutes sjukt bra lat. Ikvall ska jag passa Jessica, kusinerna kommer ocksa over sa ska vi ata pizza sen kommer jag nog vara fast framfor Xbox 360, varldens basta barnvakt! :)

Hade gjort vad som helst for en utekvall, ar sa sjukt sugen! Anna ska slira lite pa den lokala baren i northport hoppas bara hon tar det lugnt eftersom vi ska ha en hel shoppingdag tillsamammans i morgon, vi vet ju hur det gick sist gumman (7 blabar) hahaha... 

Hoppas ni har en bra fredag kvall dar hemma! Puss o kram 


Kommentarer
Postat av: Anna

hahah garvar ihjal mig nar jag laser "7 blabar", vilken himla tur att kvallen blidde lugn och att vi kunde ha varan lovely shoppingdag hehe...

2008-04-06 @ 15:58:10
Postat av: jonna the one and only

Mer bilder vill vi haaaaaaaaaaaaaaaa =)

2008-04-06 @ 18:05:06
URL: http://jonnalauhage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0