Aterforenade!

Idag har jag matt sa himla mycket battre, antligen! Jag akte till Anna ganska tidigt for att stotta hennes nervosa sammanbrott nu nar Fia och Minda kom :) Anna gjorde massa kontsiga danser och klappade handerna - hon visste helt enkelt inte vart hon skulle ta vagen med alla fjarilar i magen, haha! Kl. 16.30 kom den vita limmon som Anna hade bestallt till highland ave och antligen kom Fia och Minda, det var sa himla fint att se hur dom slangde sig i armarna pa varann och tararna rann. Det kallar jag akta karlek!

Pa kvallen at vi tacos och bara hade en jatte mysig tjejkvall, tjejerna var trotta efter den langa resan sa det blev i sang ganska tidigt. I morgon blir det upp tidigt och en hel dag shopping pa century21's 75% REA :D

Sa himla fint! Systrarna blondie/schold ♥

Idag korde jag lite hippie stil ;)

Vad hande...?

SORRY alla mina alsklingar for det langa avbrottet i min blogg! Jag har legat med 40c feber sen jag kom hem fran San diego sa jag har inte orkat skriva, jag har bara legat i ett morkt rum och forsokt bli frisk. Igar kvall tog jag tag i mig sjalv och akte till doktorn, jag lag pa en sjukhus sang med ett blatt nattlinne och hade dropp i min arm i 5 timmar efter alla test som jag var tvungen att gora visade det sig att jag hade ngt slags virus i min kropp sa nu har jag fatt medecin och jag kanner mig redan mycket battre! Forst trodde Doktorn att jag var tvungen att operera bort min blindtarm men som tur va  var det inte sa allvarligt.

Vi hade en helt oforglomlig vecka i San diego.... Vi traffade underbara manniskor, hangde pa stranderna, drack goda drinkar, shoppade och bara tog hand om oss sjalva! Jag och Anna bodde pa ett hostel som ligger i Ocean beach det ar en av stranderna, det omradet ar lite mer hippie - underbart! Forsta kvallen tog vi det ganska lungt, firade med en drink sen gick vi tillbaka till varat hostel dar vi traffade varan underbara roommate Cristiana. Cristiana ar en sjukt skon tjej fran Italien som vi hangde med hela veckan. Dagen efter akte vi downtown for det var ganska daligt vader pa morgonen sen pa kvallen traffade jag DANIEL och hans kompis Kevin! Det var helt otroligt att traffa honom har i USA.... Vi festade den kvallen och hade jatte roligt. Resten av varan semester var helt underbar, vi traffa nagra skona killar som vi hangde en hel del med. Jag, Anna, Daniel och Kevin hyrde en bil pa lordagen och akte till LA sa vi kunde se Hollywood, Beverly hills och Santa monica jag onskar verkligen att vi hade haft mer tid dar men det far vi ta ngn annan gang :)

Hoppas att bilderna sager lite mer for det ar sa svart att forklara allting.

Forsta dagen med varan Italienare :)

Pacific Beach - San diego.

Party i La jolla - sjuk kvall!

Baywatch honey ;)

Glassar pa stranden....

WEEEIII Hollywood :D

LOVE Santa Monica ♥

Oooppss! Jack Sparrow attackerade oss pa pieren

Road trip ganget!

Sista kvallen med frugan i Ocean Beach ♥

The best ever!!!

I morgon kommer Anna's syster Fia och basta vannen Helena, det ska bli saaaa kul att antligen fa traffa dom!! Hall tummarna att jag blir helt frisk nu sa jag kan gora massa bus ;) Alskar er alla dar hemma och tanker pa er..... PUSS

1 dag kvar!

Jag kom nyss hem fran Anna, idag har vi hangt hela dagen pa beachen. 36c varmt och stralande sol, helt underbart! Nu ar jag sjukt trott och jag maste ge mig pa packningen som jag inte har borjat med annu :) For pa tisdag drar vi till San diego!! Ska bli sa himla skont att kunna gora vad man vill, ligga pa stranden med en drink och bara njuta!

Idag skulle vi ha en liten mysig middag i hamnen, vi hade kopt massa goda frukter och till efteratt en B&J glass - banana split (Det var seriost den godaste glassen jag har atit!). Nar vi kommer ner till hamnen borjar det osregna och aska som bara tusan sa varan middag blev langst bak i Annas bil, haha!

Nu maste jag satta igang med packningen, gud sa trakig

Tisdags mys.

Dagen har varit toppen, underbart vader sa jag kunde jobba lite till pa brannan nu innan San diego! Bara EN vecka kvar sen ar jag och hjartat pa stranden, ute och slirar och har det huuur bra som helst! Jag langtar ihjal mig :)

Ikvall akte jag hem till Annie for hon skulle passa baby Elle. Gud va sot hon ar, jag vill halla henne och lukta pa henne hela tiden! Varldens sotaste unge.... Kanner dock att min baby forhoppningsvis kommer om ett x antal ar, haha!

Har ni sett nagot sotare...?

EN VECKA! :D

Beachen.

Jag kom precis hem fran Anna, vi hade en jatte mysig kvall pa stranden i North port! Som vanligt kanner vi oss som ett par som har en romantisk middag i solnedgangen :) Vi kopte med oss mexikansk mat och satt pa en handuk i sanden. Det var sa himla mysigt, har varit helt underbart vader har ikvall! Antar att ni har haft det lika varmt och skont hemma i Svergie idag.

Idag hade Jessica sin dansuppvisning, varldens sotaste! Hon sag ut som en prinsessa, min lilla tjej...

North ports fina strand.

Hjartat forsoker fa sol in i det sista :) Haha!

Sex and the city!

Idag har jag sett den basta filmen nagonsin, SEX AND THE CITY the movie♥ Filmen var pricket over i:et. Alskar man serien sa alskar man filmen obeskrivligt mycket! Jag skrattade, grat och jag ar fortfarande sa exalterad over hur bra den var. Maste se den snart igen :)

Annars har dagen varit ganska lugn, akte och shoppade med Anna innan bion. Vi maste ju shoppa nu innan San diego (egentligen ska vi spara sa mycke vi kan, eller iaf forsoka spara). Jag behovde en ny bikini, klanning, topp och sjalvklart ett par nya skor ;) Inte mycke kvar av denna lonen, men men man lever bara en gang! I morgon ska det bli kanon vader men Jessica har dansshow kl 15.00 som jag har lovat att se vilket ar en valdigt dum tid. Pa kvallen blir det kanske en mysig picknick vid havet om inget annat dyker upp.