Americana Manhasset.

Igar var jag och Anna pa Amreicana Manhasset, det ar en outdoor mall har pa Long Island med alla fina butiker som Louis Vuitton, Gucci, Dior m.m. Inte direkt sa varan au pair budget har rad med det tyvarr, men dom har andra affarer ocksa sa det blev lite shopping iaf :)

Vi hade en hel dag dar i det fina vadret sa pa vagen hem blev det kina mat sen kopte vi sorbet glass och akte hem till mig och at efterratt! Sen slappade vi bara framfor tv:n och flummade lite som vanligt, haha..

image19


image20


Nu ska jag gora i ordning mig sa vi kan hitta pa nagot kul idag! Hoppas att ni har en mysig sondag dar hemma... Puss puss

Kommentarer
Postat av: Anna

tack for en super harlig dag, SOM ALLTID lika super dunder underbara dar med dig hjartat=)! jo tack vi shoppade nastan, haha jag fallde ju gucci tjejen mohahah! pusss o gull till dig

2008-04-16 @ 01:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0