Babylove.

I morse ringde Anna och sa att en liten Elle foddes under natten!! Ar sa himla glad for deras skull.. En liten sot flicka. Dom hade faktiskt tankt pa namnet Linnea med alla amerikanare har ju sa sjukt svart att uttala mitt namn sa det var val kanske inte den basta iden.

Har varit underbart vader har idag sa jag och Jessica hade picknick i parken sen lekte vi ute hela dagen. Nu ska jag slanga i mig lite pasta sen ska jag aka hem till Anna och dricka kaffe pa altanen i det harliga kvalls vadret!

See you♥ 

Kommentarer
Postat av: Anna

fan va grymt det hade varit om lill-tjejja hade hetat Linnea, men som du sager puckade amerikaner som inte kan uttala namnet haha! snart kan du och jag ta lilla Elle och ga ut med henne i vagnen, det kanns ju nastan som det e min bebbe hehe=)

2008-04-16 @ 01:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0