Candy!

Idag nar vi kom hem efter en lang dag pa beachen hade jag fatt ett paket pa posten, massa gott godis! Tack min underbara mammi :)

Idag var jag, Kathleen och Jessica och fixade naglarna pa morgonen sen akte vi och kusinerna till stranden. Det var helt underbart vader, som en varm sommardag i Svergie! Kan inte forsta att det kommer kunna bli mycke varamare an vad det var idag. Jag och Anna at middag ikvall, satt pa en uteservering och glassade i Huntington. Sen blev det en kaffe pa starbucks med massa gott godis!

Imorgon ska det bli jatte fint vader sa da blir det beachen igen, maste jobba lite pa brannan nu innan Washington! 

image23
Jag alskar svenskt godis, speciellt salta K... MUMS!

Sov sa gott alla dar hemma, over and out! PUSS

Kommentarer
Postat av: Anna

tack i mest for att jag fick smaka pa det underbara svenska godiset. Inget godis har kan mata sig mot svenskt losgodis..yummi yummi=)!!!

2008-04-25 @ 15:15:01
Postat av: Anonym

nemen mums;)

2008-04-27 @ 14:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0