Central park - LOVE.

Min helg har verkligen varit battre an nagonsin! Sa svart att forklara allt med ord.

I fredags blev det middag och nagra goda drinkar i west village, lovely! Satt pa en ute servering och njot av det underbara vadret och spanade in alla manniskor.

I lordags hangde jag har hemma med familjen pa formiddagen, at lunch ute i solen och bara tod det lungt. Akte hem till Anna och gick pa en promenad sen at vi glass i northports hamn. Vi va bara hemma hos henne hela kvallen, akte och kakade middag tillsammans pa den "kanda" resturangen ginos. Blev en tidig och mysig kvall!

I dag var det den basta dagen ever! Jag och Anna akte in till city tidigt i morse, borjade med shopping pa forever 21 sen tog vi en taxi downtown och bara strosade runt. Anna skulle traffa en svensk kille som jobbar pa samma jobb som hennes vard pappa, han hade namnligen fixat ihop dom :) Det roligaste av allt ar att han har med sig sin tvillingbror! Sa vi blir upp hamtade i Mikales porsche, aker och koper lunch som vi at i central park. Sen aker vi runt pa manhattan ett tag, avslutar kvallen med sushi och vin! En helt underbar dag!! Kan inte sluta tanka pa hur bra jag har det. Livet ar verkligen pa topp just nu.

Hur har eran helg varit dar hemma? Har det hant nagot spannande? :)

image21
                     Anna, Thomas och jag i Cenral park.

image22
                     Underbara Central park.

I morgon hoppas jag att mitt svenska godis kommer med posten som min sotaste mamma har skickat till mig! Nu ska jag ga och lagga mig, sov sa gott! Puss

Kommentarer
Postat av: éa

Fan va underbart det var att prata med dig idag gumman. Blir så glad att höra att du har det bra.. Keep up the good work with M ;)

2008-04-21 @ 20:02:17
Postat av: Anna

ahhh gumman min, kan inte fatta hur jaaaklans nice vi hade det, vilket otroligt underbar dag vi hade=)...vill ha sanna dagar VARJE DAG, fast nu nar jag tanker efter sa har ju du och jag sanna dagare EVERY DAY=) and i love it. Vad hade jag gjort utan dig hjartat! pussss i mest

2008-04-21 @ 21:11:19
Postat av: Anonym

Jag har kommit hem till sverige, ska snart hem till Gbg, är hos V nu! Jag längtar så för då kan vi prata.. Saknaden gör ont.. Är så glad gumman att du har det så bra, såå kul=)=)

PUssar

2008-04-27 @ 14:17:39
Postat av: Emelie

Love

2008-04-27 @ 14:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0