Coldplay.

Jag satt och laste tidningen i morse nar jag drack mitt morgon kaffe, vad far jag syn pa?! Coldplay ska ha en free konsert i Madison Square Garden den 23/6!! Jag fick seriost tarar i ogonen, sprang till telefonen och ringde Anna som ocksa ar ett coldplay fan. Vi maste bara vara heta pa groten sa vi far biljetterna, dom har namnligen inte slappts annu. Deras nya skiva har inte heller slappts annu men den kan ju inte vara annat an bast!

image33
Snalla, sota, rara - ge mig och Anna varsin biljett!!!


Jag ar oftast ledig pa onsdagar men det ser ut som om Kathleen maste aka till jobbet sa jag kommer nog hanga med Jessie i eftermiddag. Hoppas ni har en underbar valborg dar hemma! Festa ute i det fina vadret for mig med ;) Hoppas allt att ni tillbringar en skal till mig! Haha.. Ar med er i mina tankar! 

Puss puss♥ 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

JAG DOOOOOR, VI MASTE FA BILJETTER!!! alltsa Coldplay e verkligen en basta gruppen som nagonsin funnits pa denna jord...love love love love them=)! Jag holl ocksa pa att borja tjuta nar jag laste i tidningen imorse....och huuuur sjukt e det inte att du och jag pratade om Coldplay haromdagen och att vi saa himla garna skulle vilja ga pa en av deras konserter....nu ska jag in och checka deras hemsida, hors sen hjartat mitt...pusss i massa=)

2008-04-30 @ 19:08:17
Postat av: Elin

Hej tjejen!! hur e livet i usa??=) jäklar. jag vill också se coldplay....får ni biljetter=)?

2008-11-20 @ 18:09:01
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0