Mandag.

Har inte kunnat skriva pa nagra dagar eftersom jag inte har kunnat logga in mig. Men ni ska fa en liten uppdatering om vad som har hant i NY under helgen!

I fredags skulle jag pa en klassisk dejt med Anna i huntington, middag+bio. "Tyvarr" slutade det med mexikanst+kaffe hemma hos Anna for hennes "mamma" hade glomt nyckeln i bilen sa batterierna var urladde! Men det var en jatte mysig kvall, alltid kul att traffa familjen och sjalvklart Anna.

Lordagen tillbringade jag i city med Carro en van fran Goteborg/Onsala, kanndes jatte skumt att traffa henne i city nar man vanligtvis ser henne i lilla Onsala :) Vi hade i alla fall jatte roligt! Var i empire state building sen blev det shopping och middag i soho. Sa himla trakigt att hon ska aka hem nu, hade verkligen velat traffa dig fler ganger gumman! Jag kom hem runt nio sa det blev nagra avsnitt av grey's innan laggdags.

Sondagen var lovely, som vanligt! Slappade har hemma pa dagen sen kom Anna och hamtade mig sa akte vi till hicksville och korde varan dejt med middag+bio :) Det blev stop loss, helt ok film. Man fick en hel del skratt med Anna, "jag gar nu" hahaha!

image15


 

image16


 

PUSS!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0