Sol.

Idag har det varit helt underbart har i NY, stralande sol och 20c! Jag har varit ledig idag sa jag akte hem till Anna runt 11 sa tog vi en lang promenad sen kopte vi lunch och satte oss ute vid hamnen i northport! Kanndes verkligen som sommar. Jag blir pa sa himla bra humor nar det ar sant har vader, bade jag och Anna har ju kannt oss lite "negativa" de senaste, haha!

I helgen blir det forhoppningsvis lika bra vader som idag sa vi kan njuta i Central park istallet :)

I ♥ SOL!! Puss puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Alskling, snart kommer jag och gor er sallakap i eran underbara stad!! Men tills dess sa skickar jag lite sol och varme fran australien=) Alskar dig min skatt!!! Och saknaden ar storre an nagonsin!!

2008-04-10 @ 10:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0