Baby boy.

Mandag = Tillbaka till jobb. Jag ar sjukt trott idag aven fast min helg var den lugnaste nagonsin! I fredags vaknade jag upp med huvudvark. Jag som hade tankt ga ut pa en promenad fa lite saker gjort har hemma i huset men inte de, blev istallet en hel dag framfor tv:n vilket var helt underbart! Runt 17 akte jag till biblioteket och lanade 5 filmer sen kom Anna hem till mig och vi kopte pizza + glass sen hade vi en myskvall pa soffan :) I lordags var vi hemma hos mig och solade lite sen akte vi till Anna for hon skulle passa barnen. Filmkvall i lordags ocksa! Sondags blev det inte mycket gjort heller, tog en promenad sa at vi lunch sen var vi hemma igen, haha...

Mason a.k.a Masi ar varldens sotaste unge!!!! Han ar min pojkvan men i sondags friade han faktiskt sa vi gift oss i Miller's vardagsrum pa 5 minuter.

              


Linda & Pauline - NI ar bast!!! Jag blev sa himla glad nar ni ringde mig, det varmde verkligen i hjartat! Jag onskar mer an nagonting annat att jag var hemma i det tillfallet och hade den galnaste kvallen tillsammans med er..... Jag alskar er ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Älskling, säg inte att du har gift dig utan att jag fick var med, haha, favorit i repris hoppas jag på längre fram då=) Du fanns med i våra hjärtan under hela lördagen baby, de kan jag lova, och mycket mer och galet kommer när du är hemma igen!!! Älskar dig min ängel!!

2008-08-12 @ 15:59:31
Postat av: Emelie

Älski, Du saknades verkligen hemma hos linda=(=(

Önskar så att du hade vart där...

Vilken söööt man du skaffat dig;)



pussssssss

2008-08-13 @ 12:19:11
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0