Beachclub + City!

Idag har det varit en laaaaang dag efter en san underbar helg som vi hade! Jag och Jessica har varit pa stranden sen akte vi en svang till kusinerna sa jag iaf slapp leka "I carly" idag, haha.

Min helg har varit bast! I fredags var jag ute och at med familjen, jag skulle traffat Anna men det osregnade och askade som aldrig forr har. Anna kom till mig tidigt i lordags sa gick vi upp till bagelmasters och at frukost sen akte vi med min familj till beachcluben. Dar var det awesome! Vi slappade pa stranden och laste nya ELLE sen gick vi till poolen, at lunch, slappade lite till, spanade pa snygga surfkillar, drack vin med familjen och slakten tillslut bestallde vi middag och sag den vackraste solnedgangen samtidigt som manen kom upp. Vi slackte lampan kl. 23 och bada var helt slut aven om man hade en san avkopplande dag!

Sondags akte vi in til city :) Vi borjade dagen med lite shopping. Jag kopte en kjol fran american appereal, blus fran H&M, ett par kna strumpor och Lykke Li's skiva. Vi gick hela 5th ave downtown, stannade till och kopte en ice coffe och bara spanade pa alla manniskor! Efter en hel del letande hittade vi antligen thairesturangen peep som ligger i soho, at en sjukt god padthai med ett glas vitt. Fortsatte varan promenad till det kanda cupcake-stallet  Magnolia bakery sen satte vi oss i en mysig park med varsin cupcake. Pa taget hem var jag riktigt trott och benen varkte men det ar alltid lika underbart med en hel dag pa stan!

Idag har Anna mott sin basta kompis Emelie pa flygplatsen, hon ska stanna har i 12 dagar. Jag kan inte vanta till att fa traffa henne :) Ska bli sa himla roligt!!


Jag och Anna pa varan beachclub.






MUMS the best cupcakes!!






♥LOVE♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka hetingar ni är, inte konstigt att man vill ha er på en singel. Lovar att informera mer när jag kommer ut med min, ni är ju såklart mina förstahandsmodeller=)

2008-08-19 @ 18:27:40
Postat av: em

Världens finaste bild i vattnet på dig gumman... Pussss

2008-08-19 @ 21:17:24
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/
Postat av: Annie

Vilken himla TOPPEN helg det var och underbaraste vadret och jag maste ju faktiskt halla med Kathleen" E det inte vackert"! Jag alskar strandkortet pa dig gumman, saaaa himla fint pic! puss puss

2008-08-21 @ 14:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0