COVERGIRL?! Hhmmm....

I sondags skickade Anna's kompis en kopia pa sin nya singel som slapps i dagarna. Vilka var pa omslaget om inte Anna och jag?! Haha.. Anna har varit med pa tidigare singlar men jag?? Vad gjore jag pa omslaget? Sjukt kul i alla fall! Kanske kunde valt en battre bild om han ville haft fler kunder men men inte mitt problem :)



http://www.junodownload.com/labels/WOWO/v har kan ni kopa singeln!

Alltid lika roligt att se den har bilden nar man far tillbaka alla minnen om vad som hande kvallen innan! Vi ligger i union square park en harlig sommardag och forsoker bli av med varan sprangande huvudvark...........

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Annie

HAHA sjuukt kul...roligaste e ju huuur himla bakis vi var pa flum bilden hehe=)! Men super skoj att han valde bilden pa oss...LOVE IT...massor puss o love till dig!

2008-08-21 @ 14:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0