Downtown.

Idag har Anna och jag hangt downtown NYC vilket jag ALSKAR!! Kan inte forsta att om 6 manader ar jag tillbaka i Svergie och kommer inte ha mojlighet att aka in till city varje helg... Skrammande. Vi strosade runt i vintage stores, satt i parken och kollade pa alla roliga manniskor, at thaimat. Vi hade en helt underbar dag i soliga NY!

Annars har helgen varit lugn. Anna har varit ensam hemma sa vi har haft myskvallar med god mat och rose vin! Hoppas ni alla har haft en lika underbar helg som mig!


Idag hade jag pa mig - Top fran Odd Molly, Levi's 501 jeans shorts och
Steve Madden gladiator sandaler.



Snalla alskling stanna alltid vid min sida - until the end!! LOVE♥

Kommentarer
Postat av: Annie

en san himla underbar helg darling. Som du sa om 6 manader kan man inte bara "aka in till manhattan langre", gash det kanns sorgligt. Men jag e nu sjuukt sugen pa att borja planera trippen efter vart ar e over...CALIFORNIA i en hel manad e ju inte helt fel=)!!! tack i mest igen for att jag fatt lart kanna dig love..puss puss

2008-08-04 @ 15:31:05
Postat av: Nathalie

Min Honey!!! Saknar dig mer än nånsin! Hoppas att du har the time of your life! är lika glad varje gång det är nya inlägg på den bästa bloggen ever :D ha det underbart! Måste träffa Anna när ni är hemma hon verkar vara helt underbar puss och kram!!!!

2008-08-04 @ 20:53:42
Postat av: emelie

Älskling, du har juh halva tiden kvar, du får inte tänka så än, hihi!!

Mitt Hjärta, jag tänker på dig varje dag...Speciellt nu! Jag saknar dig sååååå

Pussssss

2008-08-05 @ 12:34:56
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0