FALL.

Nu ska jag ga ut och satta mig i solen och ata min lunch. Jag ar inte alls pa humor for sommar och sol idag, konstigt nog ar jag trott pa solen och varmen! Just nu skulle ja bara vilja aka in till city med en skon kofta, kangor och en kaffe i handen. Strosa runt pa gatorna och njuta av den kalla vinden men anda den varma solen! Precis lagom varmt sa en kofta ar det som varmer kroppen, snalla kan det bli host men inte en regning host!

         


Det ar sa vackert nar det fortfarande ar gront ute men loven borjar andra farg! Bilderna ar pa central park, jag vill aka in nu pa en mysig promenad och halla hand med nagon.................

Kommentarer
Postat av: Anonym

Here we come.. älsklingen. Hålla handen,mysa, shoppa, fika, sova ihop, skratta, lite kulturella får vi väl oxå vara,flamsa, tramsa snart snart...dyker vi upp. Åhhh, vad det ska bli kul - tror du att det finns någon som tjatar om att tiden ska gå fort här?? Ja - lillsyster gör!! Kramizar mum

2008-08-30 @ 00:00:15
Postat av: Em.

Det önskar jag med darling, dina härliga bilder får mig ännu mer att vilja vara med dig i NY!! Saknar våran shopping gumman, saknar det såå..

Du betyder mest! pusspuss på dig

2008-08-30 @ 00:52:47
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/
Postat av: L

Älskling, de ser helt underbart ut, vill så gärna tillbaka till dig och ge dig världens längsta kram!! Höst i NYC tillsammans med dig, kan de bli bättre? Saknar dig såå!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2008-09-02 @ 12:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0