Friday night.

Jag har precis kommit hem fran en hel dag pa stan med Anna och Emelie. Helt underbar kansla att vara inne i city, jag vill bo dar och ha allt utanfor min egna dorr! Idag har vi shoppat, atit en god lunch, shoppat lite till - haft en helt underbar dag helt enkelt! Pricken over i:et hade ju varit att avsluta med en god coktail men tyvarr kanner man sig inte sa frasch nar man har varit i stan. Darfor hade det varit perfekt med en lagenhet sa man hade kunnat ga hem och gjort i ordning sig sen hade man varit redo for en galen kvall..... Dromma far man!

Jag ar riktigt nojd med mina kop idag. Kopte en tunika fran Forever21, ett par boots fran Bakers och nagra ringar fran Aldo.





Hoppas att alla dar hemma har en underbar fredags kvall! Nu blir det film for min del.... I morgon ska jag ha en vinkvall med frugan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0