LYCKA!

Idag ar jag nog varldens lyckligaste person! Nu ar allt namnligen bokat och klart, min mamma och syster kommer till mig den 22:e-26:e oktober!! Det var nagot som jag onskade sa himla mycket men jag vagade aldrig ta nagot for givet.... Vi kommer ha dom mysigaste dagarna i stan och att fa dela mina upplevelser med varldens basta personer gor mig sa lycklig! Jag kan inte vanta tills att ni antligen kommer......

Jag kom precis hem fran en skon eftermiddag/kvall i huntington med Anna och Emelie. Forst gick vi till butiken FOX'S sa Emelie kunde shoppa lite mer sen blev det en god mexikansk middag pa "Panco Villas" och efter det en fika pa det nya cafeet. Idag provade vi pa choklad fondue, farligt gott! Det var sa himla mysigt att sitta med en kaffe och doppa frukten i choklad. Forstorde dock stamningen nar vi borjade snacka om annan doppning i choklad, haha!





Lika romantiskt som vanligt alskling ♥



Sov sa gott / L

Kommentarer
Postat av: Amina

vad gör du i New york?Var i new york bor du?

Frågorna är många:P

2008-08-27 @ 04:18:24
URL: http://aminatheresa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh va rolig älskling, gud va roligt för dig!!!!

älskar dig

2008-08-27 @ 13:22:43
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/
Postat av: Annie

ahhh lovely...kan inte fatta att din mum och siss ska komma och joina oss NY bor hehe=)! sa himla himla kul for dig hjartat! LOVE YOU

2008-08-28 @ 06:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0