Narhet?!

Nu sitter jag pa mitt rum med ett tant ljus, lyssnar pa coldplays nya skiva och ater fil med jordgubbar/blabar! Sa himla skont denna veckan nar Jessica ar pa ett prinsess camp och jag ar ledig mellan 9-13. Hinner med att tvatta, ga ut och ga och ta en dusch i lugn och ro! Nu ska jag snart hamta henne sen ska vi till kusinerna en liten svang.

Min hostfamily aker till Greenport som ligger pa Long Island sa jag har huset for mig sjalv fran tors-son, YEAH! I morgon blir det brooklyn by night med Anna, Govina och Dan...

Dom senaste dagarna har jag verkligen behovt narhet!! Kan nagon snall person flyga hit och krama mig 24/7? Eller en annan person som bor har far garna ringa mig och jag hade mer an garna atit sushi och druckit vin pa din trapp/balkong inne i city :) Jag vet att du vill, haha!


Jag kopte dessa underklader i sondags. Tank hur underbart fint med
dessa pa en brunbrand kropp?


Man blir en helt ny manniska av dessa prudukter som jag har kopt i SOHO.
Har nog aldrig varit sa len i hela mitt liv + att dom luktar gudomligt!

Nu ska jag gora i ordning mig sen blir det full fart....... Puss pa er alla!!

Kommentarer
Postat av: Annie

ahh baby vilket underbart inlagg! finaste underkladerna(som dock kan matchas med linnet jag lanade av dig och som bars i SOHO av mig och handes lite)haha. Gumman jag onskar att vi bodde hos varandra, sa jag verkligen kan krama om dig 24/7! Och jag haller med dig, halla kan personen ringa nuuuuw nar narhet verkligen behovs som mest hihi!!!

2008-08-07 @ 04:01:29
Postat av: Em.

Åh vad fina grejer du köpt.. underkläderna kommer inte bara vara fina på en brunbränd kropp, dom kommer nog vara underbart fina på dig snygging;)

åH dom där produkterna, såna vill jag med ha=)

Ha en underbar helg och hoppas __ ringer=)

Älskar dig hjärtat... pusspuss på dig

2008-08-07 @ 11:16:52
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Älskling! Jag hade gjort vad som helst för att komma och krama dig, sakanr dig såå

2008-08-07 @ 17:24:25
Postat av: Hanna banan hansson

JAG KOMMER NER Å KRAMAR DIG! <3 Jag vet att du vill :) hähä

2008-08-07 @ 20:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0