Sweet home.

Antligen kan jag fa lagga mig i min skona sang efter en hel dags lekande. Om tva timmar kommer det nya hills avsnittet och jag onskar tiden bara kunde flyga fram tills dess! Anna och Emelie ar inne i stan och shoppar och myser jag ar ju inte lite avundsjuk for tillfallet.... Hoppas att ja ar ledig pa onsdag sa vi kan aka in till city!

Helgen var ganska lugn har pa Long Island, i fredags at vi middag med Anna's familj. I lordags slappade jag bara har hemma innan Anna och Emelie kom och hamtade mig, vi akte och kopte pizza sen blandade vi nagra strawberry daquari sa blev det varldens basta middag! Det roliga var ju att alla var helt slut sa vi dackade pa soffan runt 23, blev ingen dans pa borden denna lordagen! Upp tidigt i sondags sa shoppade vi pa century21, at lunch/midda pa ett akta amerikanskt diner sen avslutade vi sondagen med filtar, svenskt godis och tyvarr en sjukt dalig film.

Idag fick jag ett paket pa posten av mina underbara foraldrar!!  Paketet inneholl ett jatte fint charm till min thomas sabo samling, svenska tidningar, ett jatte fint kort och en dansbands skiva :) TACK, ni ar helt klart dom basta foraldrarna som finns. Alskar er massa och annu mer om du och Hanna kommer i oktober mamma!



Goaste tjejerna - Anna & Emelie


Nude fargat linne - Seven.


Svart vast - Century21


Mitt alskade Thomas Sabo armand, kan aven ha berlocker pa halsband.


Min nya berlock, ett litet hus med ett hjarta i. Sweet home!

Kommentarer
Postat av: Em

Vilket fint armband gumman, det har jag aldrig sett, bara halsbandet juh. Nu har vi varit borta för länge från varandra märker jag..

Love you..

Pusss

2008-08-26 @ 10:40:45
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/
Postat av: Annie

super fin ny berlock darling=)...guu sa gulligt av paronen! hoppas att du e ledig imorrn, sa du kan joina oss i city, vad e city utan dig parlan hehe!miss ya...puss o love

2008-08-26 @ 15:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0