Williamsburg is the place!

Igar akte Jag, Anna, Govinda och Dan till Williamsburg/Brooklyn. Direkt nar jag gick ur bilen visste jag att jag skulle alska Williamsburg, jag bara kande det! Det ar laga tegelbyggnader med massa mysiga cafeer, barer, butiker. Allt kanns sa personligt och manniskorna som strosar runt har varldens skonaste stil. Paminner om dowtown Manhattan.

Vi borjade med att ata middag pa en thairesturang SEA, varldens godaste mat! Govinda och Dan skulle pa en konsert sa Anna och jag gick till en mysig bar och drack margaritas sen gick vi tillbaka till SEA for det blev en club nar koket stangde. Vi hade hur kul som helst vilket jag kanner idag med den varsta huvudvarken ever! Kanske blev en drink for mycke....

Ikvall blir det en mysig middag och massa film med frugan, hon kommer hit nar hon slutar. Sjalv ar man ledig hela dagen sa nu tankte jag sova bort huvudvarken om det gar :)


Kvallens outfit:
Klanning - H&M
Skarp - Forever21
Vaska - Vintage
Skor - Steve Madden
Solglasogon - RayBan


Govinnda is an angel!




Min alskling hittade en gunga inne pa SEA.


Sjalv satte jag mig i min egna varld i en annan gunga :)


Skal for annu en underbar kvall baby ♥

Kommentarer
Postat av: Annie

I LOVE BROOKLYN, williamsburg var ju basta placet ma jag saga..love love love it=)!Thai maten va sjuukt god och coolaste stallet EVER, hehe you and me on the swing, de va grymt=). Men varfor denna himla jobbiga baksmalla?! vi drack ju bara "nagra" drinks juhh haha! gumsan see ya 2night, looking forward to a real american girlsnight with pizza and icecream, yummii=)!puss puss

2008-08-08 @ 19:26:12
Postat av: Hanna banan hansson

Va fina ni e :D <33

2008-08-10 @ 19:08:50
Postat av: Michelle

Vilka jättehärliga bilder!! Aaah!

2008-08-11 @ 06:00:49
URL: http://chelli.blogg.se/usa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0