Back to NY.

Nu ar jag tillbaks i NY efter en sjukt avkopplande semester i Florida. I sondags fick jag en for tidig julklapp/avskeds present av min vardfamilj, en Itouch! Aahh jag blev sa himla glad!! Dom visste att jag verkligen ville ha en sa dom kopte den nar vi var inne i en apple store :) Hur underbara ar dom inte...? Inte nog med en resa till Forida, en Itouch ocksa!

Idag akte jag till ikea for jag skulle se om dom hade skumtomtar, julmust, lussebullar, pepparkakor eller ngt annat gott som man saknar nu nar julen narmar sig. Tyvarr fanns det bara pepparkakor eller paradis choklad.. Jag kopte ett paket pepparkakor sen akte jag till Anna & kollade pa det senaste gg avsnittet - MYS!



Kopte Gossipgirl season 1 idag!! Min vackra Itouch ♥


Nu ska jag lagga mig i sangen och lyssna pa musik, onskar jag kan forsta mig pa resten av alla funktioner ocksa.. Robin du saknas vid tekniska tillfallen, haha! Puss & Kram till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0