Insnoad.

Min helg har varit ganska ohandelserik! I fredags var det "snostorm" sa det blev pizza med familjen. Sen sag jag Ps. I love you for tredje gangen (en va dom basta filmerna i varldshistorien). Igar var jag pa julfest med familjen, det var jatte roligt! Jag fick sitta i tomtens kna, han ville ha en puss pa kinden men jag erbjod en kram istallet vilket slutade med att jag rakade rycka av hans tomteluva! Haha, allt finns pa film :) Den bjod jag pa!

Idag kom min vardpappa hem med en splirrans ny tv och tvstall fran ikea som vi nu har fixat ihop! Antligen! Varit utan tv i veckor pa mitt rum nu.. Slask och regn ute sa idag ska jag bara mysa ner mig i sangen och kolla pa gossipgirl eller ngt annt kul! Hoppas alla har en mysig sondag ♥ LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0