Julmys in the big city.

Igar hade jag & Anna varldens mysigaste dag! Vi gick 5th ave upp och spandade in all fin julskyltning, sen stannade vi vid rockefeller och sag den stora julgranen. Fikade pa "Fika" ett svenskt caf'e, vi at lussebullar, negerbollar, drack svenskt kaffe, gud va gott det va! Efter det gick vi downtown till vintagemarket som tyvarr var en besvikelse igar... Inte ett anda fynd!
Avslutade dagen med julshopping i SOHO. Innan vi akte hem at vi middag pa peep och firade snart 11 manader med en lychee mojito! Mina ben varker idag efter hur mycket vi gick igar... Undrar hur manga mil det var?! :)


Vi tva vid rockefeller, LOVE!



Dagens shopping:



Svart enkel klanning fran forever21.


Svart t-shirt fran express.


Diadem, harband & "sovsak" fran forever21.

Nu ska jag ge mig ut... Fixa dom sista julklapparna & handla mat!
LOVE YOU my lovers!

Kommentarer
Postat av: Annie

ALSKLING...basta dagen inne i city=), hade sa himla himla himla mysigt med dig min "lover", TACK i mest hjartat!!!perfekta kop ocksa..nagot jag angrar rejalt e att jag inte kopte Louis Vuitton skorna, jag angrar angrar angrar, gash alltsa=)! gumman du e bast..puss o karlek!

2008-12-15 @ 19:48:17
Postat av: Annie

ALSKLING...basta dagen inne i city=), hade sa himla himla himla mysigt med dig min "lover", TACK i mest hjartat!!!perfekta kop ocksa..nagot jag angrar rejalt e att jag inte kopte Louis Vuitton skorna, jag angrar angrar angrar, gash alltsa=)! gumman du e bast..puss o karlek!

2008-12-15 @ 19:48:56
Postat av: Emelie

Åh vilken underbar dag! Fina köp gumman!

Snart åker jag hem till sverige och önskar inget hellre än att du också va hemma, VI kommer sakna dig så när vi ses allihopa=( ÄLskar dig mest

2008-12-15 @ 21:34:13
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/
Postat av: Linda

Ååå, vilklen underbar dag ni verkar ha haft, och vilka fina saker du köpt!! Håller helt med emelie, du kommer vara så otroligt saknad över jul! Tänk att vi inte har firat jul de senaste 2 åren..buhuu, de bästa va ju att vi alltid sågs på kvällen!!! Älskar dig min ängel, tooo mutch!!!

2008-12-15 @ 22:16:27
Postat av: Linda

Åå vilken underbar dag ni verkar ha haft älskling, och vilka fina köp du har gjort! Håller helt med emelie, du kommer vara så otroligt saknad över julen, tänk att vi inte har setts på de två senaste jularna, de bästa va ju att vi alltid sågs på kvällen..buhuu!! Älskar dig min ängel, too mutch!!

2008-12-15 @ 22:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0