Skumtomtar + Juicy = MYS!

Idag har jag varit pa saksfifthavenue & kopt en juicy outfit som jag har onskat mig sa lange! Jag blev forvarnad over hur bra pris jag fick, det var 40% pa byxorna sen fick jag ett 50$ giftcard fran Kathleen sa totalt blev det 108$ vilket ar typ 1000kr! LOVE IT! Sen hade jag fatt ett paket pa posten bara det att halften av paketet inholl julklappar till min vardfamilj :) Jatte gulligt mamma & pappa! Jag fick en tidning, skumtomtar, bilar & ett fint kort - Ni ar bast!






Nu ska jag hamta lillen, vi ska ha girlsnight ikvall sa det blir pa med juicy sen skumtomtar + film i soffan... Ah vad mysigt!
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va fint gumman. i'm so jealous..

Älskar dig.

2008-12-16 @ 23:03:31
Postat av: Emelie

glömde skriva det va från mig...=)=)=)

2008-12-16 @ 23:04:29
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/
Postat av: Annie

ahhhhh gumman finaste finaste finste...haha tank va snygga vi kommer va i matchande juicys=)weeihhaa!!!nu har vi som jag skrev i forra varan flygoutfit redo...MIAMI here we come!!!

2008-12-17 @ 01:23:32
Postat av: fia

oj, nu är jag riktigt avis. jag älskar juicy couture.. jag gick med matilda ( en kompis ) på stan idag och hon fick höra det ett par gånger kan man säga... sjukt snygg var den! älskar JUICY!

puss / fia



tack för kortet vi fick idag by the way =)

2008-12-17 @ 21:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0