X-mas in NY!

Dalig uppdatering.... jag vet! Har flangt overallt och ingenstans dom senate dagarna. Julfester, mys med familjen och igar blev det shopping med Annie. Idag ska jag till familjen Miller (Anna's familj) baby Elle ska namnligen dopas och efter det blir det fest, troligtvis den sista vinkvallen tillsammans med The Millers :(


Denna Juicy klanningen blev min igar. LOVE IT!


Ett par snygga klackar fran guess.


Lite julklappar. Verkar som om min familj vet hur beroende jag ar av body lotion?
Giftcard, vaska fran Vera Bradley & min basta Itouch!


Nu ska jag hitta nagot att ta pa mig for ikvall. Hoppas ni alla hade en underbar jul.. Jag saknade er!
Later my lovers!

Kommentarer
Postat av: Annie

ahhh alskling du kommer bli fiiiinast pa nyar i din supersnygga juicyklanning(som rycktes ur mina hander mohahahah)...and I love the shoes=)! Det ska bli sa sjukt nice att fira med mexican och margaritas hos govinda and dan! puss o love

2008-12-29 @ 21:23:04
Postat av: fia

(juicy!!!) - snyggaste klänningen också! :)



puss fia

2008-12-29 @ 23:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0