Finally.

Antligen har jag gjort en blogg! Tog lite tid....
Just nu sitter jag pa mitt rum men massa doft ljus, lyssnar pa foo fighters och bara myser :)
Har haft en mysig middag med familjen och Anna(som i morgon aker till Carlifornien), kommer sakna dig sa gumman! Kommer verkligen bli tomt har "hemma" utan dig.... Men som sagt, pa aterseende inom 3 manader!

Igar va jag, Louise och Annorna pa SPICE GIRLS pa madison square garden. Sjukt bra! Kanndes som man va 10 igen och stod framfor spegeln och mimade.. Vi kunde ju sjalvklart alla latar utantill..

Hoppas att ni mar bra hemma i Svergie, saknar er alla saaa! Jag och Anna firade en manad i USA i gar.

Kommentarer
Postat av: Hanna Hansson

Va fin blogg du har gjort hjärtat

2008-02-23 @ 21:00:43
Postat av: bellu

mkt vacker

2008-02-24 @ 04:26:53
Postat av: Bengt

Hi Linnea!
Vilken härlig blogg Du har gjort...hur kan Du??Jag förstar att Du helnjuter med dina polare,jobbet och iinte minst the city!Jag saknar N.Y. fruktansvärt den är ju bara sa mysig...den stan' är "elektrisk" paa naagot sätt.....den sätter fart paa en och laddar upp dina batterier!Jag sa till Marie idag att hon maste komma och hälsa pa mig i paris...sa nu äntligen är hon inne pa nätet och kollar pa resor ner
i slutet av maj och det skall bli helkul bara Marie och jag!!Vi skall "göra" Paris....shoppa,äta,ga ut,sightseeing...allt!Hon är ju bara sa underbar Din lilla mamma eller hur?Bättre Mamma finns nog inte eller hur?Sa jag ser verkligen framemot hennes ankomst till Paris....!Här i Paris börjar varen att komma ocksa...äntligen..slut (hoppas jag) med detta regn och haldana vädret...och jag haller pa med min simmning nästan varje dag och cyklar mellan bilarna fran min lägenhet till simbasängen...jättekul tycker jag!Ha' det sa skönt...och jag älskar ocksa Starbucks som finns massor av i Paris ocksa med mysiga fika kakor och annat gott....som hemma i KBA!
Kram pa Dig och take care!!
Morbror Bengt

2008-04-16 @ 19:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0