SNOW..?!

Japp det stammer... Idag har det varit massa sno har i NY, usch! Som tur ar sa regnar det nog bort under natten.
Jag och Jessica hade dock en jatte mysig dag i snon, vi gjorde en jatte fin snogubbe sen kollade vi pa film och drack varm choklad :)

Sa kvallen blev jatte lugn, middag med familjen sen kopte jag ELLE som jag nu ska satta mig och lasa, har tant massa ljus sa jag riktigt kan mysa har hemma! Amrikanare blir helt hysteriska bara det ar lite sno pa marken, alla stannar hemma.. haha.

I morgon eller pa sondag blir de city for mig och Anna! Shopping och forhoppningsvis nagra goda drinkar... Annars ar det inget speciellt som hander i helgen.

Hoppas att ni har en toppen helg dar hemma :) Tanker pa er!

Kommentarer
Postat av: jonna

hej gumman. Allt på tiden att du skaffade dig en blogg.. =)

2008-02-27 @ 19:26:24
URL: http://jonnalauhage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0