AWESOME!

Kanns som om jag alltid sager att mina helger har varit dom basta ever! Kanske ar for att det alltid stammer :)

Jag jobbade fredag kvall, Anna, jag, Jessica och Lindsay(kusinen) hade en riktig amerikansk tjejkvall med pizza, glass och film! Det var hur mysigt som helst... Jag akte med Anna hem och sov dar :) Pa lordagen akte vi tidigt till stranden men eftersom det var 36c och stekande sol var det ganska svart att ligga dar sa vi akte hem efter bara ngn timma.
Fixade i ordning oss sen var det city som gallde :) Forst akte vi hem till Patrick sen gick vi darifran till Wiskey bar pa W hotel och drack varldens godaste mojito. Tanken var att vi skulle aka till 230 fifth en rooftop bar men det var 2 timmars lang ko sa vi skippade det. Vi gick till rosebar istallet och hade en jatte fin utsikt men inne istallet. Jag blev skujt danssugen sa vi drog till Nikki midtown som ar en club! Anna och jag dansade pa scenen och hade hur kul som helst! Patrick sag inte lika road ut i hornet med sin ol, haha! Som tur va dok Magnus och hans kompis Hendrik aka Farmen Henke upp och gjorde kvallen annu battre :) Alla stod och kollade pa hur vi fyra gjorde en egen liten ring och dansade en i taget.. Helt crazy men sa javla ball! Kvallen slutade med en skon efterfest hos Farmen Henke, kunde inte blivit battre!

Jag och Anna vaknade dagen efter hyffsat bakis och spenderade hela varan dag med onyttig bakis mat i union square park. Skrattade och disskuterade ALLA detaljer fran kvallen! Kom hem ganska tidigt sa tog jag bara en snabb dusch sen akte vi in till huntington och sag "Mamma Mia". Mamma jag haller verkligen med dig, den var underbar! Alskar den!! Anna och jag satt och sjong alla latar hogt och apploderade nar vi sag saker som var svenskt. Hade ngn kunnat gora sa i Svergie utan att skammas ihjal...?! Tack for att du ar sa osvensk min underbara Anna, haha :)



Redo for en party kvall pa stan!


Anna och Patrick.


Jag och min alskling utanfor Wiskeybar :)


Ett battre partygang far ni allt leta efter, hade huuuur kul som helst!


Magnus, Jag och "Farmen Henke" pa Nikki!


Henke posar som aldrig forr pa efterfesten at his place!


Hhmmm vad hande dar liksom...?! Haha.. Magnus ar en slyna!


Anna och jag bakis i parken  - varldens mysigaste dag!

Pauline min alskling..... Kanndes sa himla skont att fa prata med dig idag!! Jag saknar dig sa himla mycket, du ar bast - glom aldrig det!

Kommentarer
Postat av: Annie

ahhh min darling vilken UNDERBAR helg vi hade=)!!!Detta maste vi gora om valdigt snart, I CAN'T WAIT. Nasta gang kor vi "rooftop" nar inte kon e saaa jaklans lang liksom! Jag alskar att vi har funnit "varan" plats i Union Square Park, som e basta EVER...och gash FOREVER 21 och WHOLEFOODS och DU & JAG, kan det blir battre hehe...love till dig babycake...BTW "What's cooking" mohahaha

2008-07-22 @ 16:11:30
Postat av: mammie

Lilla gumman så fina ni är, ser ut att ha kul, hi,hi och very nice klänning du har köpt, tror den hade passat mig perfekt, glöm inte den i N.Y när du åker hem till Onsala...Saknar dig pussen.

Kram från familjen

2008-07-22 @ 21:10:42
Postat av: emelie

Gumman vad ni är söta, och guh va det ser ut som ni hade kul.....

Hahahah kolla annas brillor på bakis dagen... Hahahahah

Ni är så sköna!!!!

Saknar dig oerhört, måste prata snart juh!!

Looovve ya honey

2008-07-22 @ 21:38:52
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/
Postat av: Hanna banan

Va fina ni ee!! Jag vill bara åka ner nu å krama dig så mkt!! <333 önska att jag va hos er nu! Du, jag, Anna å sofia :) Vi hade haft så kul!! ha de så bra Älskar dig! <33

2008-07-24 @ 17:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0