Best week!

Det ar sondag kl ar 19.30 och jag har precis tagit en dusch, ska snart krypa ner i sangen och lasa en bok som min host dad gav mig igar. Jag tankte skriva om min undebara vecka med varldens goaste tjejer - Anna, Fia och Minda :)

I mandags blev det shopping for hela slanten! Vi akte till century21 som har massa rea efter det akte vi till roosefieldmall och shoppade lite mer :) Pa kvallen var vi helt slut efter den langa dagen sa vi hangde bara hemma och at glass och kollade pa film, MYS! I tisdags vakanade vi tidigt och akte sjalvklart in till city, vi tillbringade dagen downtown i SOHO med shopping, fika och massa kommentarer at alla manniskor som man hittar dar nere. Anna hade snackat med tva killkompisar fran Linkoping sa vi motte upp dom senare pa kvallen och borjade med en drink pa den "snurrade baren" sen blev det lite party pa deras hotellrum. Helt sjukt att alla fran Linkoping ska befinna sig i NYC samtidigt! haha.

Onsdag var Annas fodelsedag sa jag kopte med mig bagels och akte hem till henne pa morgonen, vi at en jatte mysig frukost ute pa altanen med presentoppning. Jag ska bjuda Anna pa Coldplay konserten i NJ i oktober!!! WEEIII :D Vi akte till beachen och hangde dar hela dagen, pa kvellen var det menat att killarna skulle komma pa middag hos Anna men det var knas med telefonerna sa vi hade inte pratat med dom pa hela dagen men vi tjejer hade en jatte mysig middag med goda drinkar! Torsdagen var lite svarare att ta sig upp ur sangen, men sova kan man gora nar man ar dod! Vi akte in till city och hade tankt att ga upp i emperie och gora lite turistsaker men vantekon var allt for lang sa det slutade med shopping, en underbar lunch i Central park  och bara strosa omkring i stan.

Fredag var 4th of July har som ar Amerikas nationaldag, vi var bara hemma och slappade pa dagen sen borjade partyt ganska tidigt. Vi akte med Anna's host mom's bror till en fest med hans vanner och vi hade sjukt kul! Som vanligt ar alla amerikanare sa trevliga och spontana sa kvallarna blir alltid roliga! Igar jobbade jag ngn timma pa morgonen sen kom tjejerna och hamtade upp mig sa hade vi en jatte mysig dag i huntington, vi sag sex and the city - man kan aldrig fa nog av den filmen! Sa sjukt bra verkligen!! Kvallen slutade med nagra drinkar och kedjerokning ute pa altanen :)


Vi fyra nere i SOHO.

 
Helena och jag pa den snurrande baren.


Finaste systrarna!


Skona Linkopings-killar!


Vi tre pa Anna's fodelsedags party :)


Mys i Central park.


Central park med tjejerna.


Jag och mitt allt pa 4th of July! Underbart att fa fira det med dig alskling!


Sjuk kvall :D haha

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Va fin du e på alla bilder gumman!! saknar dig!

2008-07-07 @ 16:09:34
Postat av: Linda

NI verkar ha haft en underbar vecka älskling, ser fram emot att få prata med dig och höra om allt!! Saknar dig hjärtat!!!<3<3<3

2008-07-07 @ 22:22:34
Postat av: Pauan

saknar dej så älskling.. å du ve fan e hetingen:) hahahah

2008-07-09 @ 20:50:16
Postat av: Annie

BAASTA veckan med dig gumman och minda och bebbelove...sa sjukt kul att du joina oss=)!

2008-07-11 @ 01:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0