Gossip.

Mina solstralar dar hemma......... Idag har jag tankt pa er alla och saknat er saaa!! Hur har eran helg varit?

I fredags var jag och Anna pa en sjukt bra resturang som heter "Prime" som ligger i Huntington harbor. Det var helt underbart vi satt dar och at en sallad drack ett glas vin och sag solnedgangen samtidigt som alla kom in med sina lyxbatar! Dar kan man hitta sitt greencard vill jag saga ;) haha... Efter det blev det en glass fran "ralph's italian ice" pa en parkbank i Huntington - MYS!

Hela lordagen spenderade jag med familjen pa beachcluben.... Vi bestallde mat pa kvallen och hangde pa stranden/ cabanan till kl.21 :) Sen var jag ganska trott sa jag stupade i sang! Upp tidigt pa sondagen, Annisen och jag akte in till city och kunde sjalvklart inte lata bli att svanga in pa forever21 hur mycket vi an har sagt att vi ska forsoka spara lite! Vi kom darifran med varsin byxdrakt forsta gangen som vi har kopt nagot likadant aven fast vi alskar samma klader. Jag fick med mig en underbar klanning ocksa, den bara tillhorde mig! Resten av dagen hangde vi dowtown i union square park, vi kopte en god sallad fran wholefoods sa satt vi i skuggan och spanade pa alla manniskor och pratade om livet :)


Den nya hatten hangde med till en lovely dag i parken!

Nu ska jag ata middag sen blir det gossip girl ikvall(reprisen), jag antar att ni dar hemma ocksa ar beroende!

Puss puss to you D ;)

Kommentarer
Postat av: Annie

ahhh vilken underbar helg det var alskling...union square park var ju underbaraste EVER...ALSKART med RT hahah=)! ska bli riktigt nice att fa se eran beach club ocksa, far vi ta snart framover. Hors snart baby...puss puss

2008-07-15 @ 23:22:34
Postat av: Darren Hattingh

Puss puss right back at ya Nea - you look hott! D

2008-07-16 @ 19:43:18
Postat av: Emelie

Åh va mysigt ni haft det=)=)

Själv har jag jobbat natt både fr o lör.=( Men hade riktigt mysiga dagar med V, och med jonna som har flyttat hit, Vi gick på stan och drack några glas vin, såå mysigt=)

HOppas vi kan höras snart baby... saknar dig så. drömde om dig inatt!

pusss

2008-07-21 @ 11:14:20
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0