Margaritas.

Godkvall mina sotnosar.. Hoppas att ni sover gott dar hemma och att ni har haft en underbar helg!

Min helg har varit fantastisk. I fredags var jag ute och at med familjen sen akte jag hem till Anna, vi lyssnade pa coldplay och pratade om livet. Jag kan inte beskriva hur glad jag ar att jag har dig hjartat!

I lordags jobbade jag en timma pa morgonen sen kom Anna och hamtade mig sa akte vi till marshalls och shoppade lite, jag fyndade en kofta fran juicy. I lordagskvall var vi bjudna pa middag hemma hos Govinda sa vi gjorde i ordning oss hemma hos Anna samtidigt som vi drack en kall ol ute pa balkongen! Kvallen var sa himla lyckad! Jatte god mat och sjukt goda men starka margaritas, blev kanske en for mycket :) Govindas vanner var underbara och det ar alltid lika roligt att traffa nytt folk!

Vaknade upp i morse med huvudvark, cravings for allt onyttigt som finns och ingen ork for att aka in till city som var planerat. Vi satte pa oss varldens skonaste mysklader och akte till "Sweet Mama's" som ar ett typiskt amerikanskt diner. Jag at vafflor med jordgubbar och glass till frukost - MUMS! Akte tillbaka hem till Anna och la mig framfor tv:n. Dar lag vi i nagra timmar och kollade pa film och at godis, saknade svenskt godis!! Mysig bakisdag.....

Nu ska jag forsoka sova sa jag forhoppningsvis blir piggare tills i morgon nar jag ska ta hand om Jessie hela dagen.

Lite bilder fran helgen.




Charlie's angels med "Drew Barrymore" i mitten!


Skal alskling!

PUSS♥

Kommentarer
Postat av: Annie

det var en underbar helg som vanligt..dock lite val mycket margaritas for min del haha as you know baby=)!!! du e sjuukt fint i din nya juicy kofta, love it!

2008-07-30 @ 02:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0