Thursday.

Imorse osrengnade det ute nar jag vaknade sa vi tog det ganska lungt pa morgonen. Vi akte hem och hamtade kusinerna sen akte vi alla pa bio vi sag en cool 3D film :) Efter det at vi lunch, jatte mysig dag!

Kunde inte halla mig fran min fru langre an en dag som vanligt sa jag motte upp henne ikvall i huntington. Vi at en mysig middag sen satt vi och drack kaffe och snackade pa en parkbank som vanligt :) Alltid lika roligt att sitta och kolla pa alla roliga manniskor har! Vissa ar riktiga notter assa, haha! Forsokte planera helgen lite men vi kom inte sa langt. Vi ar iaf bjudna pa middag pa lordag hem till Gogo, det ar kusinernas nanny. Ska bli jatte roligt, ata mexikansk mat och dricka goda margaritas! Har ni dar hemma nagra roliga planer infor helgen?


Dagens outfit:
Klanning - Twelve by twelve (Sienna Miller)
Skor - Steve madden

Kommentarer
Postat av: Annie

tack for en underbar kvall som vanligt frugan=)! jag alskar din outfit, den e GRYM=)

2008-07-25 @ 18:41:57
Postat av: lil' sis'

saknar dig linnéa :( <33 du e så fin :) jag tog på mig ett par rayban häromdagen men jag ser inte klok ut haha! så jag får sitta å vara avundsjuk på ditt fina ansikte :) Love till dig enda fram till månen, flera varv runt jorden & tillbaka igen :)<333

2008-07-27 @ 19:27:22
Postat av: Emelie

Du är så vacker gumman!

2008-07-27 @ 19:34:55
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/
Postat av: lil 'bro'

2008-07-28 @ 01:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0