Tonight is the night.

Ikvall ska jag och min Anna ga ut och ata nagon riktigt god middag och bara ha massa tid med varann, sitta och snacka heeeeela kvallen! Fia och Helena akte hem igar :( Det var hur roligt som helst att lara kanna er tjejer! Jag ar saker pa att vi ses igen i Svergie :) Annars ar det inget nytt som har hant har, jag har hangt en del med min familj denna veckan och haft det underbart!

Imorgon blir det beachen sen pa sondag hang i soho! Hoppas ni far en toppen helg dar hemma, och tack for alla kommentarer alsklingar. Det varmer verkligen i hjartat att lasa att ni tanker pa mig! Jag sakner er och tanker pa er dagligen, ni ar det basta som finns♥

Puss pusss

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Fann Linnéa, vi hörde inte ett smack av vad du sa.. Men de va lika kul att du ringde iaf.:)Du får försöka igen.. PUSSSS

2008-07-13 @ 10:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0