1 dag kvar!

Jag kom nyss hem fran Anna, idag har vi hangt hela dagen pa beachen. 36c varmt och stralande sol, helt underbart! Nu ar jag sjukt trott och jag maste ge mig pa packningen som jag inte har borjat med annu :) For pa tisdag drar vi till San diego!! Ska bli sa himla skont att kunna gora vad man vill, ligga pa stranden med en drink och bara njuta!

Idag skulle vi ha en liten mysig middag i hamnen, vi hade kopt massa goda frukter och till efteratt en B&J glass - banana split (Det var seriost den godaste glassen jag har atit!). Nar vi kommer ner till hamnen borjar det osregna och aska som bara tusan sa varan middag blev langst bak i Annas bil, haha!

  

Nu maste jag satta igang med packningen, gud sa trakig

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag hade en san HIMLA underbar dag med dig igar hjartat..kan inte fatta att vi kommer ha en hel vecka med sanna underbara dagar nu=). Ska bli saaa himla kul gumman! Jag haller pa med tvatten(oppps e visst ute i sista minuten), sen haller jag pa att packa oxa! ses snart! and by the way glasen var seriously den godaste jag atit i hela mitt liv..yummi yummmi=)!

2008-06-09 @ 17:21:54
Postat av: Em

Åh vad jag saknar dig.. ha det underbart på resan tjejer!!!!



Love you honey

2008-06-12 @ 18:22:56
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej Hjärtat!

Saknar dig obeskrivligt mycket, jättetomt utan dig!

Tusen pussar och massa kärlek <3

2008-06-12 @ 20:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0