Aterforenade!

Idag har jag matt sa himla mycket battre, antligen! Jag akte till Anna ganska tidigt for att stotta hennes nervosa sammanbrott nu nar Fia och Minda kom :) Anna gjorde massa kontsiga danser och klappade handerna - hon visste helt enkelt inte vart hon skulle ta vagen med alla fjarilar i magen, haha! Kl. 16.30 kom den vita limmon som Anna hade bestallt till highland ave och antligen kom Fia och Minda, det var sa himla fint att se hur dom slangde sig i armarna pa varann och tararna rann. Det kallar jag akta karlek!

Pa kvallen at vi tacos och bara hade en jatte mysig tjejkvall, tjejerna var trotta efter den langa resan sa det blev i sang ganska tidigt. I morgon blir det upp tidigt och en hel dag shopping pa century21's 75% REA :D


Sa himla fint! Systrarna blondie/schold ♥


Idag korde jag lite hippie stil ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0