Sex and the city!

Idag har jag sett den basta filmen nagonsin, SEX AND THE CITY the movie♥ Filmen var pricket over i:et. Alskar man serien sa alskar man filmen obeskrivligt mycket! Jag skrattade, grat och jag ar fortfarande sa exalterad over hur bra den var. Maste se den snart igen :)

Annars har dagen varit ganska lugn, akte och shoppade med Anna innan bion. Vi maste ju shoppa nu innan San diego (egentligen ska vi spara sa mycke vi kan, eller iaf forsoka spara). Jag behovde en ny bikini, klanning, topp och sjalvklart ett par nya skor ;) Inte mycke kvar av denna lonen, men men man lever bara en gang! I morgon ska det bli kanon vader men Jessica har dansshow kl 15.00 som jag har lovat att se vilket ar en valdigt dum tid. Pa kvallen blir det kanske en mysig picknick vid havet om inget annat dyker upp.

Hoppas ni hade en toppen lordag! Godnatt, PUSS

 

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, vad kul att du redan har sett Sex and the city! Jag ser fram emot den svenska premiären. /Emma

2008-06-01 @ 06:28:07
URL: http://systrarofsweden.blogg.se
Postat av: Annie

men huuuuur bra var inte sex and the city...seriost basta EVER=), den maste absolut ses valdigt snart igen. Kanske kan kora den igen nar Helena och Fia kommer, vore super nice!

2008-06-02 @ 16:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0