Tisdags mys.

Dagen har varit toppen, underbart vader sa jag kunde jobba lite till pa brannan nu innan San diego! Bara EN vecka kvar sen ar jag och hjartat pa stranden, ute och slirar och har det huuur bra som helst! Jag langtar ihjal mig :)

Ikvall akte jag hem till Annie for hon skulle passa baby Elle. Gud va sot hon ar, jag vill halla henne och lukta pa henne hela tiden! Varldens sotaste unge.... Kanner dock att min baby forhoppningsvis kommer om ett x antal ar, haha!

image60


image61
Har ni sett nagot sotare...?


EN VECKA! :D

Kommentarer
Postat av: Mli

Missa inte min bloggdesign utlottning!
Gå in och kika, kanske är något för dig.
Ha de bra.

2008-06-04 @ 05:40:18
URL: http://crazyhappy.blogg.se
Postat av: Annie

guuu vad underbart och tack i massa for hjalpen att babysit baby ELLE=)! vilken underbar myskvall, som vanligt nar det e du och jag hjartat hihi=)!!!
San Diego e bara nagra dagar ifran nu, ska bli sa himlans kuligt!

2008-06-05 @ 21:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0