Vad hande...?

SORRY alla mina alsklingar for det langa avbrottet i min blogg! Jag har legat med 40c feber sen jag kom hem fran San diego sa jag har inte orkat skriva, jag har bara legat i ett morkt rum och forsokt bli frisk. Igar kvall tog jag tag i mig sjalv och akte till doktorn, jag lag pa en sjukhus sang med ett blatt nattlinne och hade dropp i min arm i 5 timmar efter alla test som jag var tvungen att gora visade det sig att jag hade ngt slags virus i min kropp sa nu har jag fatt medecin och jag kanner mig redan mycket battre! Forst trodde Doktorn att jag var tvungen att operera bort min blindtarm men som tur va  var det inte sa allvarligt.

Vi hade en helt oforglomlig vecka i San diego.... Vi traffade underbara manniskor, hangde pa stranderna, drack goda drinkar, shoppade och bara tog hand om oss sjalva! Jag och Anna bodde pa ett hostel som ligger i Ocean beach det ar en av stranderna, det omradet ar lite mer hippie - underbart! Forsta kvallen tog vi det ganska lungt, firade med en drink sen gick vi tillbaka till varat hostel dar vi traffade varan underbara roommate Cristiana. Cristiana ar en sjukt skon tjej fran Italien som vi hangde med hela veckan. Dagen efter akte vi downtown for det var ganska daligt vader pa morgonen sen pa kvallen traffade jag DANIEL och hans kompis Kevin! Det var helt otroligt att traffa honom har i USA.... Vi festade den kvallen och hade jatte roligt. Resten av varan semester var helt underbar, vi traffa nagra skona killar som vi hangde en hel del med. Jag, Anna, Daniel och Kevin hyrde en bil pa lordagen och akte till LA sa vi kunde se Hollywood, Beverly hills och Santa monica jag onskar verkligen att vi hade haft mer tid dar men det far vi ta ngn annan gang :)

Hoppas att bilderna sager lite mer for det ar sa svart att forklara allting.


Forsta dagen med varan Italienare :)


Pacific Beach - San diego.


Party i La jolla - sjuk kvall!


Baywatch honey ;)


Glassar pa stranden....


WEEEIII Hollywood :D


LOVE Santa Monica ♥


Oooppss! Jack Sparrow attackerade oss pa pieren


Road trip ganget!


Sista kvallen med frugan i Ocean Beach ♥


The best ever!!!


I morgon kommer Anna's syster Fia och basta vannen Helena, det ska bli saaaa kul att antligen fa traffa dom!! Hall tummarna att jag blir helt frisk nu sa jag kan gora massa bus ;) Alskar er alla dar hemma och tanker pa er..... PUSS




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh, gumman vad kul att läsa din blogg igen! Herregud att du har gått och blivit så sjuk! Fy vad jobbigt, men vad skönt att du mår bättre nu. Man blir sjukt sugen att dra iväg själv när man läser om alla bus du hittar på :D

Saknar dig honey krya på dig puss puss

2008-06-29 @ 13:38:31
Postat av: Annie

Varldens basta resa till San Diego med varldens basta Linnea. Du anar inte huuur mkt jag langtar tbax till CALIFORNIA=)! babylove fyy sa orolig jag var for dig i helgen, men tur som bara den att du e pa tillfriskningsvagen...kan ju inte vara utan"frugan" min mycket langre. Miss you...hoppas du orkar komma forbi ikvall hjartat...puss pusss

2008-06-29 @ 14:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0