Grey's anatomy.

Sitter och funderar pa vad jag ska hitta pa i helgen nu nar min sjalsfrande har stuckit till vermont..... :(
Ikvall ska jag och Jessica ha "girls night" for Jim & Kathleen ska pa middag, sa det ska bli jatte mysigt! Men i morgon da....? Ska nog bara lasa in mig pa mitt rum och kolla hela grey's anatomy season 1 som jag har lanat pa biblitoket, har aldrig sett serien anda fran borjan sa jag tankte borja om pa noll nu.

Pa sondag ska jag forhoppningsvis traffa Carro (sommar Carro) inne i city :) Hon bor i New jersey sa det tar lika lang tid for oss att aka in till city. Kommer kannas helt sjukt att traffa nagon som man brukar traffa hemma i Svergie fast nu i NYC liksom, varlden ar allt bra liten!

Nu ska jag fortsatta att njuta av mitt kaffe.....

Puss o kram...... ses pa stan!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej älsklingen, går in på din blogg när längtan efter dig blir för stor, Du é så fin, saknar Dig...// Mamma

2008-03-16 @ 11:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0