Kanner mig sjalv nu.

Nu har jag tillbringat alldeles for mycket tid for mig sjalv denna helgen..... Borjar bli lite lang trakigt! Igar laste jag som sagt in mig pa rummet och kollade pa grey's anantomy, kl. 16 hade jag bara ett avsnitt kvar sa jag googlade hur lange biblioteket hade oppet och som tur va stangde dom 17! Sa det blev ju nastan hela season 2 ocksa :) Familjen skulle pa middag med nagra vanner men jag stannade hemma, at pesto pasta, lite lakris och hade en helt underbar kvall med grey's!

I dag var det meningen att jag skulle traffa Carro men hennes telefon ar avstangd, suck! Sa nu tankte jag aka till borders, lasa tidningar och dricka kaffe. Ikvall aker jag nog med hem till mormor och morfar pa pask middag.

Puss till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0