Let it be.

Har pratat med min underbara van Linnéa idag..... tack for att finns!! Saknar dig och vara galna park lane kvallar :)
Annars har min dag inte varit sa handelsrik annu, har tranat, atit, duschat sa nu ska jag ga till skolan och hamta Jessica. Vi far se vad vi hittar pa idag, blir val leka ariel som vanligt om hon bestammer, haha!

Igar nar jag och Anna fikade pa starbucks traffade vi ett helt gang med andra au pairer som bor i narheten av oss, det var intressant om man sager sa.... Inget illa menat men dom flesta au pairerna ar notter. Vem fan bakar egna muffins och tar med sig ett helt fat till starbucks..?! Om jag har fattat saken ratt sa kan man kopa muffins dar sa det ar nog inte menat att man ska ta med eget. Jag kanske ska ta med mig min egna sallad nasta gang jag gar ut och ater sa jag slipper betala for den dar! Haha. 

Ikvall blir det sushi night med Annis, mums! Sen blir det antagligen en kaffe pa borders. 

Puss puss 


Kommentarer
Postat av: Linnéa

älskling var så himla kul att du ringde. Får ta och köra fullt när jag kommer och hälsar på dig istället för pl.. PUSSSSSSSS

2008-03-18 @ 21:51:49
Postat av: Anna

haha, jag gissar på att de var tyskar!? saknar dej. Pussar!

2008-03-18 @ 22:06:49
Postat av: Anna

Jag kunde inte skrivit det battre sjalv om andra au pairer, vad e felet liksom!?mohahha...
"at du hela fatet"
vilken underbart fin blogg du har gumman, sa himlans skoj och lasa den!
Ar sa overlycklig att jag har traffat en san underbar tjej som dig!
pusss o kram i massa till dig!

2008-03-19 @ 03:48:56
Postat av: Emelie

Hahahaha, vilka puckon!!!!!!! Dom had nog inte den vassa kniven i lådan direkt, haha

2008-03-19 @ 17:29:46
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se
Postat av: Hanna Hansson

hahaha ! smarta au pairer, noot!

2008-03-24 @ 21:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0