Livet ar pa topp.

Idag kanns som en helt underbar dag! Jag mar verkligen sa himla bra, forutom att jag fortfarande har lite ont i halsen. Just nu ligger jag i min sang med laptopen och lyssnar pa Norah jones, ska ga och hamta Jessica snart sen ska vi nog leka ute for det ar jatte fint vader idag! Ingen sno har inte..... Har ar varen pa vag :) Kanske darfor jag mar sa himla bra..? Jag alskar verkligen varen! Speciellt nar man kanner att man kan skippa jackan for det ar sa varmt ute, en san dag ar det idag.

Hur mar ni alla dar hemma? Har ni haft en bra paskhelg?

Linda & Emelie, hoppas att ni bade far en helt underbar resa, tanker pa er och saknar er jatte mycket! Kan inte forsta att jag har varit utan er sa lange...... Alskar er saa!

Puss pa alla mina alsklingar dar hemma<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0