Mmm marabou.

Idag har jag varit ledig hela formiddagen for Jessica at lunch med sin mormor och hennes kusiner. Jag gjorde inget speciellt forutom att jag akte till IKEA for jag var sa sjuuukt sugen pa choklad, speciellt svensk choklad, som "tur" ar sa saljer dom marabou och tusen andra svenska godsaker pa IKEA.

Jag och Anna traffades pa starbucks och drack kaffe och njot av chokladen :) Kunde inte bli en battre torsdags kvall! I morgon ar det redan fredag igen, ska tillbringa dagen hos kusinerna sen blir det nog bara en lugn kvall. Ska till city med Anna pa lordag sa ska vi ata lunch med Sabina och hennes kompis.

Underbart att fa prata med dig idag mammis! Saknar verkligen dig jatte mycket.....

Sov sa gott allihopa, puss

Kommentarer
Postat av: Pauam

saknar dig nennii:)

2008-03-21 @ 09:59:53
Postat av: Anna

Tack for den underbara chokladen, inget e saa nice som en bit marabou choklad...yummi yummi=)

2008-03-27 @ 18:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0