Mys helg.

Sitter framfor datorn som vanligt vid den har tiden, ska snart ga och hamta Jessica i skolan. Tanker pa alla dar hemma och hoppas att ni mar bra!

Lite updates om vad jag har gjort dom senaste dagarna. Helgen var lugn, Anna var har i fredags sa vi at middag med familjen och spelade lite spel sen gick vi ner till mitt rum och kollade pa the notebook som ar en av varldens basta filmer! I lordags jobbade jag pa dagen sen akte jag hem till Anna for hon skulle jobba kvallen sa nar barnen hade lagt sig kollade vi pa Justin timberlakes konsert och at popcorn :) Vi blev sa sjukt suga pa att vara ute och festa nar vi horde alla bra latar, men inte det nej..
I sondags at vi frukost pa bagel masters sen akte vi till century 21 och shoppade, akte aven till rosefield mall som ocksa ligger har i narheten dar vi bor. Efter en hel dag med shopping var vi helt slut sa vi at sen lunch/ tidig middag pa "grande lux caf'e" som vanligt far man sa himla mycket mat sa man kan liksom dela en ratt.

Nar vi skulle aka fran resturangen sa Anna: aa, dar ar min bil sa laste hon upp den(trodde hon) sa precis nar vi skulle hoppa in markte vi att det var nagon annans bil som stog olast pa parkeringen, hahaha...


image9

image10

                                        
image11

                                 Rosefield mall.

I kvall blir det nog borders, en kaffe och lasa alla nya tidningar som har kommit ut!

Ha en bra dag/kvall :) PUSS


Kommentarer
Postat av: emelie

Jag saknar dig aåå Linnea! Är så glad för din skull att du har det bra=) Men jag önskar du var hemma!!!!! Love you!
Puss

2008-03-11 @ 16:53:55
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se
Postat av: ANNA

Gumman vilken DUNDER underbara sondag, kan man ha en battre sondag! Vi var fett bra team i bilen, nar vi cruisa runt i dom amerikanska filerna haha=)!
Bast e anda att man inte kanner igen sin "egen minivan"...och att den andra bilen var oppen=)galet!
"anna jag tror att det blir rott nu" sager Linnea med en ganska lugn ton...KLOCKRENT
du e lovely gumman...

2008-03-19 @ 03:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0