Playdate.

Idag har jag och Anna haft playdate med vara sma flickor! Vi hade en riktig "girls day", forst lekte dom med dockor(jag och Anna hangde vid datorn) sen gick vi till bagel masters och at lunch efter det lekte dom i parken, (jag och Anna njot av varan ice coffe i solen) sen gick bi hem och kollade lite pa film, ni hor ju vilken underbar dag och vilka bra au pairer vi ar :) By the way sa fick vi inte ens vara med och leka.... Vi fragade faktiskt :) haha! Anna vad sags om playdate minst en gang i veckan?!

Nu blir det nog en kaffe pa starbucks, ska bli saa spannande att hora vad alla andra "roliga" au pairer har haft for sig under helgen! Jag tror dom har sitt mote ikvall namnligen, det var ju pa mandagar... Undra om dom kanske har med sig sockerkaka idag....? haha.

image13
    Skrattar alltid lika mycket med dig hjartat! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Gumman, jag och Natalie hade en lovely dag med dig och Jessica. Sa underbart att vara sma tjejer kom sa bra overens, nu e det bara till att boka nasta "playdate" med girlsen=)! Tack i massa for att vi fick komma till er.

2008-03-27 @ 18:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0