Soho.

Jag motte Anna vid taget i sondags dar vi borjade dagen med en ice coffe sen strosade vi bara runt pa gatorna inne i city. Det blev lite shopping och mys i soho, kopte en underbar vaska pa en vintage affar i soho ar verkligen huuuur nojd som helst med den! Kopte aven en kofta och ett skarp fran urban outfitters. Anna kopte nog varldens coolaste solglasogon :)

Efter hel dag pa stan hoppade vi in i en taxi for vi skulle mota Sabina (en svensk tjej som vi motte pa orientation), vi skulle ata middag tillsammans med henne. Vi kakade pa en jatte mysig asiatisk resturang som har sa sjukt goda spring rolls, blev ett glas vin till det. Det va jatte kul att fa traffa Sabina igen och hora om hur hon har det.

Annars va helgen lugn, traffade som sagt hela slakten i lordags, alla ar jatte trevliga och far mig verkligen att kanna mig som en familjemedlem!

I kvall kommer  Anna tillbaka fran Carlifornien dar hon har rest runt i tva veckor, shit vad tiden gar fort! Ar det en myt att tiden gar sa fort bra for att man har kul...?! Ska i alla fall bli jatte kul att fa traffa henne igen, vi ska ha en "avskedsmiddag" med familjen sen kanske vi hittar pa nagot kul sjalva!

image7
You and me babe!

image8
Min underbara vaska!

Puss pa er alla!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va fin väska gumman=)

2008-03-04 @ 17:52:56
Postat av: Linnéa

Gumman va mysigt de låter. hade velat vara där med dig! Väldigt nice väska. Saknar dig!

2008-03-06 @ 17:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0