Tim Minchin.

Igar kvall var jag pa Tim Minchins comedy show i NYC, det var nagot av det roligaste jag har sett! Han ar en stand up komiker samtidigt som han spelar piano och sjunger sina egna latar, riktigt bra! Han hade sin egna stil, med tuperat har och barfota spelade han pa sitt piano. Rekommenderar verkligen att ga pa den om ni ska till NYC!

Efter showen blev det nagra drinkar pa en jatte mysig bar downtown. Ikvall ska jag jobba sa det blir bara lugnt och i morgon firar vi paskafton har sa da kommer slakten over pa middag! Hoppas att ni alla dar hemma har en mysig paskafton med massa goda paskagg :)




Tim Minchin.


Happy easter! Puss

Kommentarer
Postat av: Maria Bengtsson

Hej Gummsan=)

Gud va roligt det var att få gå in och läsa här....kan man ju se vad du hittar på=)....

Va roligt du verkar ha det???

Sanna o jag sitter på jobbet å har bajstråkigt=( Hon hälsar en bamsekram till dig!!

Vet du vad jag har gjort?? Jag har opererat mina ögon nu så nu ser jag som en falk...hahahah....

Sköt om dig mitt hjärta!

TUSEN PUSSAR

2008-03-23 @ 15:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0