Bangs.

Idag nar jag vaknade kannde jag mig inte alls bra, nasan rann och mitt huvud exploderade! Sjalvklart bangar vi inte en shoppingdag for det.... Har ju tid att vila en annan dag! Sa jag och Anna akte till roosefield mall och shoppade lite, medans vi gick omkring i alla affarer bestamde vi oss spontant for att gora annu en forandring i vara liv. Vi letade upp en frisorsalong, fragade lite oseriost om dom hade tid vilket dom hade sa det var bara att satta sig i stolen sen var saxen i hogsta hugg! Jag klippte LUGG och toppade det lite och Anna klippte upp sitt har. Nu ser val mitt har lite halvdant ut men det blir alltid battre efter nagra dagar nar man har vant sig, Annas har blev super nice!


image34
Resultatet av min spontana klippning :)



image35
Dagens shopping - Levi's 501 shorts, resten fran forever21.


Ikvall var vi pa bio "Made of honor" jatte mysig film. Patrick Dempsey - Will you marry me?! Seriously...... Han ar varldens charmigaste!! Na nu ska jag sova och hoppas att min forkylning forsvinner och att Patrick blir min man en vacker dag! Sov sa gott med era skona tacken hemma i Svergie! Puss

Linnea min angel jag hoppas verkligen att du hade varldens basta 20ars dag igar, hade gjort vad som helst for att fa fira den med dig!!

Kommentarer
Postat av: mammie

Hej min lilla älskling, du passar jättefint i lugg varför har du inte gjort det innan?? Ta en bild med håret utsläppt också och skicka till mig. Tycker du påminner om mig mer nu, ha ha....massor med kramar och pussar från familjen som saknar dig alldeles jättemycket

2008-05-04 @ 11:13:09
Postat av: Anna

Jag alskar dina nya klader du kopte och din nya friss, sjuuukt grym=)! nu ska det bara funderas pa vad vi ska ha pa oss pa boatcruisen juhhh hihih och som sagt VILKA SKOR haha!=)

2008-05-05 @ 17:15:41
Postat av: Linnéa

Gumman va fin du va i lugg!!!!
Tack så jätte mkt, hade en toppen dag. Skriver mer på mailen. Lööv

2008-05-05 @ 22:54:58
Postat av: Pauan

sjukt nice med lugg babe.. å sikka jävla läckra shorts:) Hoppas du har de underbart! hörs snart igen! Älskar dej

2008-05-06 @ 10:07:53
Postat av: Emelie

Supersnyggt gumman=)=)=)

2008-05-06 @ 19:49:00
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se
Postat av: Linda

Vilken babe, känner jag henne?=) Räknar dagarna älskling!! Du blev grymt snygg!!

2008-05-06 @ 22:34:25
Postat av: Nathalie

Helt underbart va fin du blev i lugg hjärtat!
Saknar dig jättemycket. Hoppas att du har det kononbra pusss

2008-05-18 @ 19:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0