Fab & Crazy.

Nu ar klockan 14.30 ska hamta Jessica hos en kompis snart, jag har haft hela dagen for mig sjalv! Inte fatt ut sa mycket av den dock men men, har i NY ar det gratt och regn idag... Antar att ni har sol och sitter med en kaffe pa ngn mysig uteservering just nu :( Gud vad jag saknar mina underbara vanner!

Min helg har iaf  varit lovely! Fredag var bara lugn, myste med Anna pa en bio. I lordags akte vi in till city borjade med en sallad och en drink uppe pa en rooftop resturang i midtown efter det akte vi till pieren dar varan boatcruise borjade(som holl pa i TRE timmar, hade rackt med en!). Det var roligt att se allting fran baten och se frihetsgudinnan men seriously alla dessa au pairer?! Vad hande dar liksom? Inte riktigt min grej med dom har uppstyrda au pair motena! Plus att varan formedling hade forsokt att para ihop alla oss au parier med amerikanska killar fran US army, alla killar var bara sjukt fulla och riktigt vidriga. INGET for mig!! Over till den posetiva biten :) Efter boatcruisen akte jag och Anna downtown till meatpacking district dar manga bra utestallen ar, vi hamnade pa buddha bar och hade hur kul som helst verkligen! Drack massa goda drinkar, dansade och minglade runt. I love it! Tack honey for en underbar kvall! Igar var jag ganska trott men slakten var har och firade mothers day sa det var god mat och vi hade jatte trevligt.


image38

image39

image40

image41

image42

image43
Efter en flaska vin ar hjartat och jag pa g for att party like rockstars!



Linda alskling kommer pa onsdag, 1,5 dag kvar tills jag antligen far traffa personen som jag saknar saaaa sjukt mycke!! Veckan framfor mig kan inte bli annat an underbar!

Puss puss pa er alla!


Kommentarer
Postat av: Anna

mohahha jag dooor av garv nar jag laser inlagget du skrivet, haha du och jag hjartat! alltsa vad skulle jag gora utan dig har liksom...NADA! Ar sa himla lycklig over att ha dig har honeyboney, alla vara kuliga aventyr mohahah! Alltsa guu vilka fina bilder du tog frugan, lovely! Imorgon kommer din basta van Linda hit, ska bli saaaa himla super duper kul att traffa henne=)!puss till dig vannen!

2008-05-14 @ 04:36:48
Postat av: Emelie

Åh va underbart du har det gumman!
Åhh vad jag också vill komma och hälsa på dig, Faan va jag saknar dig, världens världens bästa vän!!!!!!!!!!!!!!!

2008-05-14 @ 13:13:48
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se
Postat av: Michelle

Vilka jättemysiga bilder!! Topen på översta bilden var sjukt fin! Bilden på Frihetsgudinnan i solnedgången var kanon fin med! Varför har inte vi såna au pair möten istället för minigolf hmmm?

2008-05-15 @ 00:55:13
URL: http://chelli.blogg.se/usa
Postat av: Lillasyrran

Nu vill jag åka ner till ännu mer!! Saknar dig! :(

2008-05-15 @ 17:16:32
Postat av: Emma

Vilka fina New York-bilder! /Emma

2008-06-01 @ 06:30:09
URL: http://systrarofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0