I'm back.

Jag kom hem fran en awesome vecka i Disney World igar. Vi hade hur kul som helst, akte massa roliga roller coasters, var pa olika shower, safari, hade de underbart vid poolen m.m. Nu ar jag dock ganska trott efter en valdigt intensiv vecka sa det ar skont att vara tillbaka pa 6 maple!

Jag har saknat min fru sa himla mycke sa det forsta jag gjorde igar nar vi kom hem var att ringa Anna och aka direkt till Huntington. Helt underbart att fa traffa henne igen! Vi strosade runt i stan, kollade i affarer, at sushi sen akte vi hem och kollade pa tv.

image49
                    Cinderalla's castle.

image50
                     Jag och min van Kalle :)

image51
                     Sa har sag jag ut igar nar jag och frugan aterforenades!


PAULINE min underbara alskling!! Saknar dig........ Sa himla skont att fa prata med dig idag ♥

Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

hej! rösta på min blogg -queeniequeenie här: http://www.theguide.nu/votetisdag.htm, (jag vet om du har röstat eller inte) och jag länkar till din blogg i 7 dagar? skriv en kommentar till mig när du röstat bara..

2008-05-27 @ 17:58:38
URL: http://metrobloggen.se/queenie
Postat av: Anna

ahhh DARLINGEN min, du aaaanar inte hur underbart det var att fa traffa min fru igen..saknade juhh ihjal mig hehe=)! Gu vilken harlig dag i Huntington(uttalas pa svenska) med sushi och det harliga vadret...love it! massor pussar o gullisch till dig honeyboney!

2008-05-28 @ 03:31:24
Postat av: paauan

saknar dej med så mycket mitt hjärta!! de får inte ta lång tid tills vi hörs igen.. LOVE!

2008-05-28 @ 22:36:45
Postat av: paauan

saknar dej med så mycket mitt hjärta!! de får inte ta lång tid tills vi hörs igen.. LOVE!

2008-05-28 @ 22:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0