LOVE<3

Satte mig precis framfor datorn for forsta gangen under helgen. Har sagt hej da till min Linda idag :( Kan inte forsta att det kommer ta sa himla lang tid innan jag far traffa dig igen! Tack for allt under hela helgen familjen Sjogren. Vi har haft en helt underbar helg tillsammans. I torsdags blev det forst en drink pa "The view", det ar en bar som snurrar pa times square sa man ser hela city sen sag vi "The lion king" pa broadway den va awesome! Linda tog taget med oss hem till Long Island och spenderade hela fredagen i osregnet med mig och Jessica :) Blev sjalvklart den klassiska frukosten pa bagel masters sen akte vi till marshalls och shoppade lite, whole wheat pizzan till lunch sen hangde vi med Jessica hela dagen och pa kvallen blev det middag med hela familjen pa mim's. Efter middagen akte jag och Linda in till city, sprang in pa hotellet och gjorde i ordning oss lite sen tog vi ett gals vin pa stan och snackade om allt!

Lordags vadret var toppen sa det blev en hel dag i city! Vi gick genom hela stan och bara njot, shoppade och hade det jatte mysigt. Pa kvallen akte jag hem, tankte att dom kanske ville ha en familjekvall sa da akte jag hem till Anna och hade myskvall framfor tv:n.

Vaknade tidigt imorse for att aka in till stan och spendera sista tiden med Linda. Idag blev det lite mer shopping och fika sen ett sorgligt hej da :( Onskar att hon hade kunnat stanna kvar har foralltid!! Vi ses snart igen hoppas jag.. Hon ar mer an valkommen tillbaka!

Nar jag och Anna satt pa taget hem sa fick vi sant sug efter donken! Har inte atit det sen vi kom hit sa varan 4 manaders jubileumsdag firades pa donken i syosset med massa gott, nu mar jag dock sjukt illa med GUD va gott det var, haha!

image44
Med mina favorit tjejer pa "The view"


image45
Systrarna sotast pa Times square.

image47
This is our future cop Sweden!

image48
Fick antligen kopt dom snyggaste gladiatorskorna fran Steve Madden :)



Nu blir det Kardashian sen ar det laggdags for min del! Hoppas ni sover gott dar hemma..... PUSS


Kommentarer
Postat av: emelie

Åh gud va underbart ni har haft det=)=)=)=)=
Saknar dig varje dag Nea!
Puss

2008-05-19 @ 10:06:48
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se
Postat av: Anna

gu vilket underbart inlagg och kort...mohahah garvar ihjal mig nar jag ser mig med alla posande poliserna mohahah=), sjukt kul! fasan vilken lovely dag igar(som alltid). Sa himla kul att ha fatt traffa din underbara Linda plus hennes familj=)! synd bara att tiden gar saaa himla fort liksom! imorrn aker du till Florida min lilla baby, huuur ska jag klara mig i en vecka utan "frugan"!? piece and love till dig darling!=)

2008-05-19 @ 14:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0